Andra dagen avklarad

Hej
Kom hem för inte så länge sen, har inte varit i lägenheten på hela dagen! Imorse kom Mia och hämtade mej och vi åkte på den kära skolan... först upp hade vi svenska, sen religon som faktiskt verkar ganska intressant, iaf det mest intressanta vi har haft hittils, vårat schema verkar bara bestå av samhäll religon och svenska? Alltså jag har så sjukt slappt schema i år det är inte sant, ni ser ju själva hur min nästa vecka ser ut?!

Jaha.. jag skulle just ladda upp en bild här på mitt schema men det gick visst inte? Vet inte varför men jag får göra det sen iaf, schemat är iaf helt sjukt, nästa vecka har jag 4 lektioner, 1 på måndag, 2 på tisdag och 1 på torsdag och är ledig onsdag och fredag haha, det är ju inte helt fel?

Efter skolan gick jag med Lydia och Sara och åt på city och snackade lite om vad som hänt i sommar och så sen gick vi och mötte Mimmi och gick hem till Sara och kollade på bilder från när dom var i Turkiet, så himla roligt! Och jag vart så jävla taggad på att åka utomlands själv!! Men nej, nu ska vi sitta i skolbänkarna och läsa samhäll och religon för det är ju så himla kul.... nej nu ska jag lägga mej och se på one tree hill i min mysiga lägenhet, har städat och tänt ljus och grejer här, jättemysigt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0