Uppdatering

Tjo! Jag som skrev att jag skulle bli bättre på att uppdatera, det gick ju verkligen bra? Jag får ju faktikst skylla på att min dator inte mår nå bra och hittar inte usb modemet ibland och då är det ju svårt att skriva eftersom jag inte kommer in på internet då!!

Men nu är jag inne iaf hehe men ska snart gå till skolan annars blir jag sen och då blir inte Micke glad! Har arbetsmiljösäkerhet och gastronomi idag, sen har vi även svenska ;( våra tisdagar som brukar vara så sköna, vi brukar få sluta efter Mickes lektioner, alltså halv 12, men nu ska vi ha svenska igen så idag slutar vi halv 3, kul!! Anledningen till att vi inte haft nån svenska på 10 veckor är för att först var vi på praktik i 4 veckor sen var hr3orna som vi har svenska med på praktik i 6 veckor dom med och då kan vi tydligen inte ha svenska? Visst jag klagar inte för hur kul är det med svenska? Men vi kommer ju få huuuur mkt som helst att göra nu fram till sommar lovet!

Men nu måste jag kila, ha en bra dag :) Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0