Torsdag

Hejsan!

Dagen har sett ut som så att jag och Malin som sov här tog en sovmorgon och skippade matten imorse så jag började inte förns halv 1 och innan det gick jag Malin, Lydia, Sanna och Erika ut och tog en fika på stan. Efter skolan åkte Malin hem och jag gick hem till mej en sväng innan jag och Lydia gick på spinningen och plågades hahah! Sjukt jobbigt var det men skönt efter iaf :) Sen kom Mia K hem till mej och vi satt bara och pratade om allt möjligt innan vi kom på att vi skulle gå och sola och köpa godis haha!

Nu sitter jag iaf ensam här i min fina lägenhet och ska väl ta tag i lite disk nu innan det blir kväll, himlarns va kul! Men ha en bra kväll alla :) Jag planerar att bli lite bättre på att uppdatera haha ;) Puss på er

Kommentarer
Postat av: anna vågberg

BRA plander kvinna! Förlåt att jag inte ringde dig härromdagen men såg smset typ 10 på kvällen och då skulle jag typ sova var magsjuk därav inget samtal.

2009-04-04 @ 12:40:51
URL: http://annavagberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0