Slitna jeans

Tjo!
Efter att ha legat och sett på oc i nått som kändes timmar så var jag duktig och drog mej upp ur sängen och gick ut och gick broarna runt! Dukigt av mej :) Sen när jag kom in poppade jag popcorn som jag råkade salta alles för mkt så dom blev inte så goda.. och hade planer på att diska och städa lite men det har jag inte orkat gjort än och nu är kl 11 så jag lär inte orka sen heller! Istället så har jag suttit med ett par gamla trasiga jeans och gjort lite mer hål i dom med sandpapper, blev rätt bra faktiskt!

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra... börjar inte förns kl 12 imorrn och jag är inte särskilt trött men jag har ändå inget att göra så jag kan lika gärna lägga mej och se på oc för ovanlighetens skull ;p Så puss och god natt på er!

Kommentarer
Postat av: Carro N

Vilken fin blogg du har söti! :) Jag blir nästan sugen på att börja blogga igen ^^

2009-04-08 @ 11:02:59
Postat av: lydia

men inte gå på gymet med mej!

skitunge!

2009-04-08 @ 15:15:40
URL: http://libbiya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0