Anna Vågberg gäst bloggar

Hej alla!

Jag vet att ida är sämst på att blogga så därför tar jag saken i egna händer.  Nu ska jag Ida minna till kramfors och grilla med lite folk ute på HIL udden, hemmatrakter för mig minna och grabbsen Ida får vara lite mobbad som vanligt,(vi mobbar dig av KÄRLEK Ida)

Vi har gjort massa skoj sedan ida bloggade sist kastat kondomer med vatten i kört ifrån Ida blivit omkörda av polisen med blåljus varit med oss på skolan och massa! Jag vet faktiskt inte vad jag ska skirva. Men nu fick ni iallafall något roligt att läsa.

Ska ta Ida i örat och be henne blogga mer ch roliga saker:d Nej nu ska jag vandra bussen går snart:)

Btw besök min blogg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0